poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Zaproszenia na roczek


P8220211

P8220217

P8220216

P8220215

P8220214

P8220213


Zaproszenia na roczek dla chłopca.
 To było wyzwanie, bo nie mam dodatków chłopięcych, bo pierwszy raz robiłam dla chłopca.
Na szczęście spodobało się i zamawiająca była zachwycona.
Wszystkie elementy wycinane ręcznie (miś, samochód, konik na biegunach, konik rysowany ręką dziecka)
Chyba się udało :)
Z nowości jeszcze chciałam napisać, że weszłam w skład DT dla Hopmart, z czego bardzo, bardzo się cieszę :)
Papiery to w głównej mierze K&Co oraz DCWV, tuszowania ze ScrapcomPl, guziole z ILS.
Spokojnego wieczoru :*

8 komentarzy:

pyt.ka pisze...

świetne i bardzo radosne. :) to z samochodzikiem, małpką nr 2 i konikiem najbardziej mi się podobają. :)))

Dorota pisze...

Wow!kapitalne kartki!
Aniu - GRATULUJĘ!
Pozdrawiam cieplutko!

Andreja pisze...

All cards is very, very cute!!!
Greetings from Slovenija :-))

Bea pisze...

Aniu, cudny Zwierzyniec!!!!

Yvette pisze...

Wszystkie piękne, ale żyrafa mnie całkiem rozbroiła :)

Ludkasz pisze...

Świetne:)

bossanova pisze...

bardzo udane zaproszenia!

Lusilla pisze...

Robisz fajne kartki,mi się podobają najbardziej karteczka ze słonikiem i małpką.
Zapraszam Cię na blogową zabawę ,szczegóły tutaj:
http://lusillasworld.blogspot.com/2010/09/lubie.html